czwartek, 23 lipca 2009

Secondly

Niedługo Audioriver! W tym roku tylko jeden dzień szczęścia mnie czeka, ale i tak mega radość we mnie wywołuje perspektywa zobaczenia Dub FX, Crazy P, Zoot Woman...
Niestety, nie doczekam soboty i występu Moderat (Modeselektor + Apparat + Pfadfinderei). Na pocieszenie mam info, że Modeselektor nagra płytę z serii "Body Language" dla wytwórni Get Physical Music! Dla mnie to niemiecki odpowiednik Fabriclive:) Płyta ma się ukazać podobno 25. września, znana jest również tracklista.
W secie znajdą się oczywiście kawałki Modeselektor, ale również:
Felixa Da Housecat (w Polsce najbardziej znanego ze współpracy z Miss Kittin, ja go cenię za remix utworu Niny Simone "Sinnerman")

oryginał:


rmx:
Missy Elliott - ten wybór chyba nie wymaga komentarza:)

Animal Collective



Kilka słów o Get Physical Music. Wytwórnia została założona w 2002 roku w Berlinie przez M.A.N.D.Y., DJ'a T i Booka Shade. Wydają przede wszystkim swoje płyty, komplitacje "Body Language" (np. Junior Boys) i "Get Physical", ostatnią płytę Samima "Flow" and many, many more...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz