wtorek, 21 lipca 2009

For The First Time...

...od jakiegoś czasu odczuwam niezwykłą potrzebę pisania, w zasadzie o wszystkim...
Codziennie odkrywam coś nowego, co wzbogaca moje 24-letnie życie:) są to rzeczy/sprawy proste, jednak wydaje mi się, że mogą kogoś po drugiej stronie monitora zaciekawić, jeśli oczywiście trafi na mój blog...
W zasadzie mój świat kręci się wokół muzyki, książek, sportu - tę kwestię należy powiązać również z pracą naukową...czy to przeciętne życie? NIEEEEEE! Wszystko zależy od podejścia.
Czasami to, co będę pisać, może wydawać się "oczywistą oczywistością", szczególnie tzw. znawcom tematy, ale ja jestem muzyczno-książkowo-sportowym laikiem, który czerpie niezwykłą przyjemność z nieustannych poszukiwań, więc pozwólcie mi cieszyć się z możliwości dzielenia się swoimi odkryciami z innymi:) Może ktoś jeszcze, tak jak ja, nie poznał jeszcze WSZYSTKIEGO, a zamieszczane przeze mnie posty pozwolą mu/jej/im na dalsze poszukiwania... Jestem przykładem na to, że czyjeś blogowe wypowiedzi mogą niezwykle poszerzać horyzonty
Będę wdzięczna za każde konstruktywne komentarze. Nie trzeba się ze mną zgadzać, wystarczy dialog:)
Tyle ode mnie. Teraz wracam do szeroko rozumianej pracy naukowej. Niedługo pierwsze relacje z moich skromnych poszukiwań.

PZDR 4 ALL!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz