czwartek, 11 listopada 2010

Odkurzanie

Przeszukując dziś czeluście mojego kompa natknęłam się na listy z tytułami utworów, płyt, których wcześniej nie znałam, a które pieczołowicie spisywałam, by nie zapomnieć poszukać ich w necie...no i zapomniałam;/ Ale takie ponowne "odkrycia" niezwykle cieszą. Tym razem na tapecie Mr. Lif - raper z Bostonu, mający na swoim koncie 2 EPki i 3 solowe albumy, nagrane dla Definitive Jux oraz Bloodbot Tactical Enterprise. Jest także członkiem grupy The Perceptionists (wraz z Akrobatikiem i DJ'em Fakts One). Jego teksty poruszają przede wszystkim kwestie amerykańskiej polityki, nierówności społecznych, rasizmu, przemocy oraz potrzeby zjednoczenia, odbudowy więzi miedzyludzkich, tak socjologicznie trochę;] Inteligentny hip hop jest w cenie.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz